Jarní Bratislava

by - 22:29

Po delší době mám pro vás zase malou změnu - dneska nebudu hodnotit žádné literární dílo, ale zahltím tyhle stránky fotodokumentací uplynulých dvou dnů. Vyrazily jsme s mou holčičí bandou do Bratislavy. Ještě nikdy předtím jsem tam nebyla, takže jsem se opravdu těšila, a díky skvělé společnosti, krásným místům, vydařenému počasí a výbornému jídlu jsem vůbec nebyla zklamaná!


Kolem Bratislavského hradu se zrovna leccos překopává, a tak jsme ho pár desítek minut obcházely, kroužily kolem a vracely se neustále zpátky, minimálně třikrát nakráčely do slepé uličky, a pak konečně našly cestu zpátky do města... ale nebyl k zahození!


Moje kamarádka Týnka to říká jasně!


I ze Slavína vypadá pěkně. A to i v mlze.


Když si dáte tu práci a vyjdete asi tak dvě biliardy schodů, jako jsme to udělaly my (hned dvakrát), nejenže budete mít celou Bratislavu jako na dlani (což je nádherné obzvlášť v noci), ale uvidíte i tenhle památník. Světla, která ho ozařují, jako by ukazovala cestu ke hvězdám...





Slovenské národní divadlo. ♥







Bratislava už je rozkvetlá.


A když tam zrovna nějaký strom není obsypaný květy, je ověšený žárovičkami. To je něco na mě! A aby toho nebylo málo, hned vedle jsme objevily skvělou restauraci Café Milénium, kde dělají úžasné těstoviny (pokud tam někdy půjdete, vsaďte na Pasta Benne!) a palačinky s horkými malinami.


Pasta Benne s kuřecím masem, sušenými rajčaty, rukolou a parmezánem.




I ohňostroj jsme stihly!


Tuhle koláž jsem se rozhodla umístit na závěr článku, protože si myslím, že dokonale shrnuje celý náš výlet. Je v ní spousta smíchu, nadšení, památek, skákání a krásných vzpomínek.

Byli jste někdy v Bratislavě? A pokud ano, jak se vám tam líbilo? Dejte mi vědět v komentářích!

Fotografie Anna Musilová & Jana Nováková

Podobné

6 komentářů

  1. V Bratislavě jsem byla asi před dvěma lety a už tehdy to bylo kolem hradu všechno rozkopané :-D Myslím, že jsem tam byla taky tak nějak na jaře a hrozně jsem si užívala procházky kolem Dunaje, prostě nádhera :-) A i když mi historické centrum přišlo docela malinké, tak se mi tam moc líbilo a jak tak koukám na fotky, tak myslím, že jste si to užily také :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam skvěle! :) Pěkně nám vyšlo počasí, takže jsme si mohly v pohodě všechno projít pěšky. Ale máš pravdu, že na Bratislavu stačí pár dní, těch památek je tam mnohem méně, než třeba v Praze, ale za to jsou nádherné! Děkuji za komentář!

      Vymazat
  2. Jé Ani, tak to vám závidím! Já v Bratislavě ještě nebyla a moc ráda bych se tam podívala, i když mi všichni říkají, že tam nic moc není a za nic to nestojí... Prdlajs - I should be there! :) PS: Až budeš mít čas, tak tě ráda uvidím, ale ty máš asi teď před přijímačkama, ne? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You definitely should! :) Den dva na procházku Bratislavou stačí, ale je opravdu nádherná a dobře tam vaří (až tam budeš, zkus to Milénium)! Ano, první budu dělat ani ne za dva měsíce, tak se ve volnu učím (vlastně i v práci, když to jde). Je toho teď bohužel docela dost. ://

      Vymazat